2014. július 13., vasárnap

kezdésnek ~ pár szó a blogról és rólam

Sziasztok!

A blogot azért hoztam létre, hogy megoszthassam veletek a verseim, novelláim, fotóim... gondolatmeneteim - egyszíval egy részt önmagamból. Lesznek zeneajánlók, könyvkritikák, filmajánlók, ilyesmi is. Meg néha képek, idézetek a netről vagy tumbliról összeszedve. Talán lesznek személyes bejegyzések is, ha úgy hozza a sors.
Igyekezni fogok minél gyakrabban frissíteni, de nem ígérek semmit.

A nevem, mint rájöhettetek, művész álnév. Valódi nevem maradjon titok :)  A "Fenria"  név egy számomra nagyon fontos személytől származik, akit legjobban a testvér kifejezés írna le, bár nem vagyunk rokonok. Északi mozaikszó, jelentése "farkaslány".

15 éves felvidéki magyar lány vagyok.
Zeneileg metalhead. A kedvenc zenekarom jelenleg az Insomnium (bár a címből és az alcímből erre szerintem rájöhettetek). És örök kedvenc még az Iron Maiden - jóformán ezen nevelkedtem, apunak hála - és a Nightwish.
Furcsa kis "sötét" lény vagyok, gyakran kicsit túlságosan is elvont, melankolikus.
Kicsi korom óta imádom a farkasokat. És Kanadát. Addig nem halok meg, míg legalább egyszer nem láttam a saki fényt.
Szabadidőmben írok, olvasok, gyöngyöt fűzök (már lassan tizedik éve), fotózok és képeket szerkesztek (bár sajnos csak mobilon, szóval nem vagyok fotóművész), valamint próbálkozom megtanulni gitározni.
Balkezes vagyok. Meg kétbalkezes - kétballábas.
Én magam inkább művésznek tartom, mintsem tudományos beállítottságúnak, ennek ellenére mindenki az utóbbit nézi ki belőlem. Tény, hogy értem a matekot meg a fizikát, de sosem érdekelt igazán.Író szeretnék lenni "ha nagy leszek".

Elérhetőégek:

mail: wolfgirl6399@gmail.com
ask: http://ask.fm/Moonrise6399

Skype-ot és Facebookot itt nem adok meg. Esetleg mailben elkérheted. 

Azt hiszem, egyelőre ennyi lenne. Ezt kiteszem menüpontnak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése