2015. március 30., hétfő

Változás :)

Sziasztok! (már ha maradt még olvasóm)
Mint láthattátok, elég hosszú időre eltűntem... Most meg szeretném magyarázni az okát. Valamint talán kicsit változtatok a blogbejegyzések jellegén, tehát nem csak írásokat, verseket fogok közzétenni, hanem más dolgokat is a mindennapjaimból :) Vagyis megpróbálok. Ez a változás azért, mert verset írni sajnos nem igen van mostanában időm, valamint a versírásra engem főleg a negatív érzelmek késztetnek, s ezekből most szerencsére nem nagyon van, főleg nem ilyen intenzívek.
Egyik oka az eltűnésemnek az, hogy az iskola miatt sem nagyon van időm írni... Mégis nehezebb ez a gimi, mint amilyennek tűnt eleinte... Meg kellett tanulnom tanulni, mert eddig nem volt szokásom.
A másik pedig az, hogy az utóbbi hónapokban eléggé változóban vannak körülöttem a dolgok (ezúttal végre pozitív változás). Ennek legfőbb oka, hogy megismertem valakit, egy srácot, akivel valamivel több mint 3 hónapja vagyunk együtt. Életemben nem számítottam rá, még remélni sem mertem, hogy ilyen jó kapcsolatom lesz valaha. Ez a dolog csodákat művelt velem, újra rendbejöttem, önmagam lettem. Megerősített. A legutóbbi bejegyzésem októberi, akkoriban voltam a legrosszabbul. Igazából amikor ezt a blogot elkezdtem, csak a keserűségem levezetésére szántam. Először azért nem írtam tovább, mert már nem láttam értelmét. Mint akkor semminek. Most viszont szeretnék visszatérni, még ha valamivel vidámabb hangulattal, több életkedvvel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése