2015. március 30., hétfő

Egy másik művészet :)

Még ha az írással nem is tudtam foglalkozni, nem voltam teljesen tétlen. Egy régebbi kedvtelésemnek szenteltem időt - a gyöngyfűzésnek.
Egy gitár makettjét készítettem el, párom 18.születésnapjára :) Ugyanilyen gitárja van. (Zakk Wylde signature gitár). Saját minta alapján fűztem, 2 hónapig dolgoztam rajta, de csak azért, mert csak hétvégén tudtam folytatni, mivel nem hordtam magammal a kollégiumba. Ez talán egy azon kevés alkotásom közül, amelyekkel még elégedett is vagyok. :)


A gyöngyfűzést 8 és fél éve kezdtem komolyabban, előtte is ismertem az alaptechnikát, de nem volt semmi mintám, amiből kiindulhattam volna. Másodikban, egy falunapon készítettem el életem első gyöngyállatkáját, egy korokodilt, bár eléggé úgy néz ki, mint egy mutáns patkány, de na :D Utána nem sokkal kaptam a nagyimtól egy gyöngyfűző-könyvet, pár csomag gyöngyöt és drótot. Azóta már sok technikát megtanultam, és egyre kevésbé volt szükségem a mintákra, mint támaszpontra. Mostanra pedig már szinte mindent magamnak tervezek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése